قالیشویی و لکه برداری فرش های تیره
نوشته شده توسط : ادمین

شستشوی لکه چای و قهوه:

فرشهای تیره بسیاری از لکه های را نشان نمیدهندو این موضوع باعث شده بسیاری از مردم به این فرش ها علاقه مند شوند. اما همیشه این طور نیست و گاه پیش می آید که بعضی از لکه ها با وجود تیره بودن روی فرش های تیره نمایان می شوند. لکه برداری چای یا قهوه از فرش های دستباف و یا تیره ممکن است غیر ممکن به نظر برسد اما شما می توانید با استفاده از کمی آبجو این لکه را ناپدید کنید. دقت داشته باشید که مقداری آبجو کم باشد. فرش های دستباف معمولا رنگ پس می دهند و باید در هنگام شستشو تثبیت رنگ نیز زده شوند.

استفاده از آمونیاک در شستشوی فرش:

همچنین می توانید با استفاده از یک قاشق آمونیاک و یک لیتر آب گرم به شستشوی لکه های فرش ماشینی تیره بپردازید.

معجزه سرکه سفید:

قدرت سرکه سرکه سفید را دست کم نگیرید. سرکه سفید قدرت پاک کنندگی و میکروب زدایی بسیار خوبی دارد. کمتر لکه ای وجود دارد که با سرکه سفید و یا ترکیب سرکه سفید با جوش شیرین از بین نرود. اگر در منزل به لکه برداری میپردازید بهتر است از سرکه سفید برای شستشوی فرش استفاده کنید.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

استفاده از بوراکس:

اگر لکه های فرش تیره شما بزرگ است؛ لکه برداری و شستشوی فرش با بوراکس ( می توانید از داروخانه های مجاز تهیه کنید) ۲قاشق بوراکس را یک قاشق سرکه سفید و در یک لیتر آّب مخلوط کنید و روی لکه های فرش بریزید وبا مسواک قدیمی یا برس قالییشویی نرم به شستشوی فرش بپردازید.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

هرگز به شستشوی فرش دستباف در منزل نپردازید، زیرا امکان آسیب و رنگ قاطی کردن فرش های دستباف وجود دارد و ممکن است فرش دستباف شما را از ارزش بیندازد.

 

توجه: اگر امکان شستشوی فرش های تیره را ندارید، بهتراست به قالیشویی مجاز یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی فرشهای بلژیکی استفاده کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید کارخانه قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی تهران؛ خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد  .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

, , , , , , , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: